Miejsca składowania materiałów sypkich, hałdy, wyrobiska i kopalnie możemy szybko i dokładnie zinwentaryzowane przy pomocy skaningu lotniczego i fotogrametrii.
Ta metoda pozwala na zachowanie dużej dokładności i szczegółowości. Pomijane są niedokładności wynikające z generalizacji. Ze względu na ilość punktów wiarygodność pomiaru objętości mieści się w zakresie do około 3% w stosunku do stanu rzeczywistego.
Pomiary wykonujemy w sposób bezinwazyjny i bezpieczny, nie ma konieczności poruszania się osób wykonujących pomiar po hałdach.
Sposób prezentacja dostosowujemy do potrzeb i możliwości klienta. Możemy wykonać czytelną i barwną wizualizacją wraz z zestawieniem wartości liczbowych oraz dostarczyć modele w postaci wektorowej.
Pomiary wykonywane w sposób cykliczny pozwalają na jednoznaczne i dokładne rozliczanie różnic objętości w danych okresie, a także w celach dowodowych udokumentować stan na konkretny dzień.
Dzięki temu umożliwiamy lepsze zarządzanie składowiskami i wcześniejsze planowanie. Minimalizowane jest ryzyko przestoju prac spowodowanych brakiem materiałów.
Wyniki pomiarów możemy zaprezentować w formach tabelarycznych i w serwisie www, pozwalającym na porównanie i analizę poszczególnych okresów (nakładanie, przenikanie, rozliczanie).
CHARAKTERYSTYKA DEM / DTM:
Typ danych | rastrowe / wektorowe |
Format danych | GeoTIFF / DWG / DXF / DTM |
Średni błąd położenia (sytuacyjny) | poniżej 3 cm |
Średni błąd położenia (wysokościowy) | poniżej 3 cm |
Układ współrzędnych XY | zgodny z wymaganiami |
Układ wysokościowy H | zgodny z wymaganiami |
CHARAKTERYSTYKA CHMURY PUNKTÓW:
Gęstość chmury punktów (skaning) | około 400 pkt/m2 |
Gęstość chmury punktów (fotogrametria) | około 2500 pkt/m2 |
Średni błąd położenia punktu | poniżej 3 cm |
Format danych | LAS / LAZ / E57 / TXT |
Paleta barw | RGB / monochromatyczna / wysokościowa |
Klasyfikacja | wg. standardu ASPRS |
Układ współrzędnych | zgodny z wymaganiami |
/ INNE Z INFRASTRUKTURY TOROWEJ
- wysokorozdzielcze ortofotomapy liniI kolejowych
- gęste chmury punktów
- numeryczne modele terenu
- pomiar stanu zero
- wysokorozdzielcza dokumentacja foto/wideo pozwalająca na ocenę stanu linii kolejowej:
– szyn i podkładów kolejowych
– sieci trakcyjnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą
– mostów, wiaduktów, estakad, obiektów inżynieryjnych